sobota, 9 listopada 2013

Nie traćcie głowy! Życie chce Was po niej pogłaskać

Człowiek to jednak jest super skonstruowany. Zauważyłam to, obserwując mój palec, z którego od odciska (czy odcisku?) zeszła skóra. Zregenerowała się ona w ciągu dwóch dni i teraz o odcisku przypomina mi tylko lekkie zaczerwienienie.
To tak z cyklu Dominika myśli o niczym.

A tak ogólnie to celem tego wpisu jest oznajmienie, że na świecie istnieje jednak sprawiedliwość i prędzej czy później każdy dostanie to, na co zasłużył sobie swoim zachowaniem. I to jest piękne.

1 komentarz:

  1. Tak się zastanawiałam, kto się kryje w komentarzu za tajemniczym TW, ponieważ nie mogło otworzyć mi profilu tego anonima. Widzę teraz, że to ty :)
    U mnie nawet dobrze, była chwila załamania, ale szybko minęła - jak zwykle, w sercu trwa wieczna wiosna ;) Obecnie jest bardzo dobrze, czekają mnie teraz próbne maturki i już planuję z kim i w czym pójdę na studniówkę... :D Dałam sobie czas do końca tego miesiąca na ewentualne rozejrzenie się za ciekawym towarzyszem do tańca, w grudniu chcę już zaprosić - mam nadzieję, że to nie będzie za późno. :)
    A u Ciebie jak tam, co słychać? W poście niżej przeczytałam, że praktyki rozpoczęłaś. Na czym one dokładnie polegają? :)

    OdpowiedzUsuń