czwartek, 11 sierpnia 2011

Bo świat, jeśli tylko zapragniesz, przyjaźni da znak!

1. Czy masz jakieś uzależnienia?
Mam. Nie są one szczególnie groźne, ale kilka mam.
Pierwszym i chyba najbardziej inwazyjnym jest uzależnienie od muzyki. Po prostu nie znoszę ciszy. Musi coś grać i zazwyczaj nie jest ważne co. Nie zniosę tylko takiego bezsensownego (według mnie!) walenia zwanego techno. A poza tym słucham zachłannie wszystkiego i zawsze. Podczas nauki, oglądania telewizji, czytania, kąpieli... Nie zasnę także w ciszy. Także muzykę stawiam na pierwszym miejscu.
Na drugim miejscu jest herbata. Ostatnio zauważyłam, że w kuchni, w półce nad zlewem coraz więcej miejsca zajmują pudełka z herbatą. I to za moją sprawą. Być może dla niektórych wyda się to dziwne, ale zamiast piwa wolę się napić jakiejś fajnej herbaty.
Trzecie miejsce zajmują książki. Dzień bez czytania jest dniem straconym! Koniec myśli.
I czwarte miejsce. Na tej lokacie umiejscowieni są panowie. Jest czterech takich, na których mogłabym patrzeć całymi dniami i nocami. Są to, oczywiście, ci,  których zdjęcia widnieją po lewej stronie. I o ile swoją fascynację Marcinem Dorocińskim i Stefanem Terrazzinem rozumiem, o tyle za Chiny nie wiem, co mi się podoba w Andrzeju Chyrze i Czesławie Mozilu. No po prostu nie wiem. Ale mają chyba to coś. Co kręci i podnieca... No i ostatnio dołączył do nich ten młody Robert Pattinson. Nie urzekł mnie jako Edward, urzekł mnie jako Jakub Jankowski. Ten uśmiech i ten głos.

2 komentarze:

  1. to masz takie same uzaleznienia jak ja, litrami pije herbate i kocham czytac ksiazki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sie uzaleznilam ostatnio od disco polo
    uwielbiam te proste teksty :p
    nawet jak slysze piosenke po raz pierwszy to i tak domyslam sie co bedzie spiewal jej autor :P
    ja jestem kawoszka, potrafie wypijac 5 kaw dziennie i zadnej herbaty
    ksiazki lubie ale ostatnio nie mam na nie czasu, no chyba ze jest to podrecznik do prawa cywilnego lub do finansow :/
    a Patisona ubostwiam ale jako edwarda
    sage zmierzch czytalam i ogladalam na dvd chyba ze sto razy i on mi sie nigdy nie znudzi :P

    OdpowiedzUsuń