środa, 31 sierpnia 2011

Najwyższy czas nienawiść zniszczyć w sobie

Prokrastynacja- w psychologii: patologiczna tendencja do nieustannego przekładania pewnych czynności na później, ujawniająca się w pewnych dziedzinach życia. Prokrastynator ma problemy z zabraniem się do pracy i odkłada jej wykonanie, zwłaszcza wtedy, gdy nie widzi natychmiastowych efektów. Prokrastynacja najczęściej pozostaje nierozpoznana, a prokrastynatorów uważa się za leni, przypisując im brak silnej woli i ambicji. 
(żródło: wikipedia.org)

Właśnie odkryłam u siebie takie oto zaburzenie. I to pewnie dlatego nie mogłam się zmotywować wczoraj, żeby napisać, że zaliczyłam poprawę z ćwiczeń (!!!). I to pewnie dlatego teraz nie mogę zebrać się do nauki na jutrzejszą poprawę egzaminu, a zamiast tego bawię się mazakami... (rezultaty poniżej...). Ale mam przecież całą noc na naukę, prawda?

Gadałam wczoraj dość długo z x.Damianem. Bo, uwaga!, założyłam konto na fejsbuku (czad, wiem). I, kurcze, super mi się z nim rozmawia. Ja czytam z jego myśli, on czyta w moich. Jakbym znała go co najmniej kilka lat. Rzadko spotyka się takie osoby. Takie bratnie dusze. Mam nadzieję, że znajomość przetrwa, a z czasem przekształci się w przyjaźń.

A Karol wyjechał. Bez pożegnania. Widocznie moja tęsknota będzie nieodwzajemniona.

Rezultaty nauki:





1 komentarz:

  1. ha ! nooo to ja mam to samo co ty bo również zawsze wszystko przekładam na potem a dokladniej na ostatnia chwile. gratulacje zdanej poprawki i trzymam kciuki zebyś nastepną zdała, co do pierwszego zdjecia to rónież kiedys takie ' budowle ' robiłam tyle ze z kolezanka na lekcji z kredek, mazaków, ołówków , długopisów i czego tylko sie dało ;) ogólnie artysta z ciebie widze bo ładne zdjecia , fajnie poukładałaś te mazaki a teraz trzeba sie uczyc ;)

    OdpowiedzUsuń